Register

User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 17 of 17
  1. #11
    xHaki Zeta ShinMansell's Avatar
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    73
    Thanks
    6
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by lurker View Post
    na didn't bother to since there r several more @ towns. (seen em)
    Do you know you might can ban for not reporting suspicious activity? Haha.

  2. #12
    Juvenile lurker's Avatar
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    16
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Quote Originally Posted by ShinMansell View Post
    Do you know you might can ban for not reporting suspicious activity? Haha.
    I don't give a shit to what you think.

  3. #13
    xHaki Zeta ShinMansell's Avatar
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    73
    Thanks
    6
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by lurker View Post
    I don't give a shit to what you think.
    Why do you even bother to reply if you dont give a shit. LMAO. Such irony hahaha.

  4. #14
    Juvenile lurker's Avatar
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    16
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Quote Originally Posted by ShinMansell View Post
    Why do you even bother to reply if you dont give a shit. LMAO. Such irony hahaha.
    Just being polite and telling you what you think is irrelevant.

  5. #15
    xHaki Zeta ShinMansell's Avatar
    Join Date
    Jan 2017
    Posts
    73
    Thanks
    6
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by lurker View Post
    Just being polite and telling you what you think is irrelevant.
    Using the shit word is not polite imo. Hehe.

  6. #16
    Juvenile Thaiboygoon's Avatar
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    11
    Thanks
    5
    Thanked 1 Time in 1 Post
    GM's here dont even bother giving official responses, its quite poor to be fair. I know you may be busy doing whatever but a simple oh we cant do this due to XYZ would be great.

  7. #17
    Head Game Master Head GM Libra's Avatar
    Join Date
    Feb 2016
    Posts
    666
    Thanks
    3
    Thanked 175 Times in 96 Posts
    Soon.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Libra For This Useful Post:


 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •